.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فراگير شدن نظام صنفي رايانه در مازندران

رئيس سازمان نظام صنفي رايانه‌اي مازندران از فراگير شدن نظام صنفي در بين فعالان رايانه استان خبر داد. 
 
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس در ساري، عباس رمداني امروز در جلسه هم انديشي اعضاي هيئت رئيسه سازمان نظام صنفي و مسئولان اتحاديه رايانه شهرهاي مازندران افزود: پس از تشكيل سازمان نظام صنفي رايانه در استان بسياري از فعاليت هاي اين بخش در استان ساماندهي شد.
وي با اشاره به سابقه حدود 4 ساله فعاليت سازمان نظام صنفي در استان اظهار داشت: نظم بخشي به بازار رايانه در مازندران از مهم‌ترين اهداف تشكيل اين سازمان است كه با جديت پيگيري خواهد شد.
رمداني از تشكيل كميسيون هاي اداري، فني، رفاه، مالي و تبليغات در مجموعه سازمان نظام صنفي خبر داد و خاطر نشان كرد: با پيگيري هاي اين سازمان در اغلب شهرهاي مازندران نيز اتحاديه صنف رايانه تشكيل شده است.
رئيس سازمان نظام صنفي رايانه مازندران تشكيل شوراي هماهنگي نظام صنفي در شهرهاي مختلف استان را گامي در جهت استفاده از نظرات كارشناسان و فعالان خبره بخش رايانه در استان برشمرد و ادامه داد: با استفاده از فكر جمعي ،رسته هاي فعاليتي صنف رايانه در استان مازندران به حدود 6 رسته افزايش يافت.
وي خدمات فني و مهندسي، فني رايانه، طراحي و توليد نرم افزار، فروش سي دي و كافي نت را از مهم ترين گرايش هاي فعاليت رايانه در استان اعلام كرد كه بر اساس مهارت متقاضيان به آنها مجوز داده خواهد شد.
رمداني از نرخ گذاري تمامي فعاليت هاي رايانه در مازندران خبر داد
وي با اشاره به تجربه موفق فروش رايانه با سند در شهرهاي ساري و آمل گفت: اخيرا شهرستان محمودآباد و بهشهر نيز خود را به مقررات كميسيون فني سازمان صنفي رايانه در مازندران مطابقت دادند. 
رمداني سابقه كار اصناف در كشور را حدود 300 سال اعلام و خواستار همكاري همه فعالان اين بخش براي ساماندهي امور رايانه در استان شد.
رئيس اتحاديه رايانه شهرستان ساري به فعاليت هاي اتحاديه صنف رايانه ساري پرداخت و اظهار داشت: اين اتحاديه دومين اتحاديه مستقل كشور بعد از شهر مشهد است.
در پايان اين جلسه هر يك از اعضاي هيئت رئيسه و مسئولان سازمان نظام صنفي رايانه مازندران و همچنين مسئولان اتحاديه صنف رايانه شهرهاي استان به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.